Planera bröllop.

Jaha. Då ska man försöka planera ett bröllp.
Massa tankar i huvudet. Vad är det vanligaste? Vad ska jag ha på mig? Vad ska Marcus och barnen ha på sig? Vad kostar det ena och det andra? Var ska festen hållas?

Är just nu på jakt efter ett ställe att vara på. Vill inte att ekonomin ska gå åt skogen, därför började jag lite smått med att googla "festlokal Helsingborg". Möllegrändens festvåning, varför inte? Jacob Hansens Hus, Grand Hotel. Visst. Kan man betala en summa kan man lika bra betala lite till, tänker man. Det är så lätt att hamna där. Lyxfällan. Glömde ett tag vad det var jag var ute efter. En mysig cermoni med en härlig fest med vänner och släkt efteråt. God mat och massa dricka, kanske ett liveband... Ställe spelar egentligen inte så stor roll bara vi har trevligt och roligt. Och visst, en sliten lokal på dalhemsvägen är inte att önska. Men varför inte en mysig gård utanför Helsingborg?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Kolla ifall man kan hyra Fortuna herrgård här i Rydebäck. Vit stor herrgård alldeles intill havet. Tips bara :D

2011-04-05 @ 11:30:16
Postat av: Frida H

Åh, ack så spännande! Jag vill också planera bröllop!! :((

2011-04-05 @ 12:01:51
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: Alex

Fortuna är säkert svindyrt

2011-04-05 @ 12:15:41
URL: http://Knoddensblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tror du? Jag e inte så säker på det..

2011-04-05 @ 14:20:50
Postat av: Bea

Å kul med bröllopsplanerande :D:D



Ja de dära med lokaler har jag ingen koll på... man kan ju alltid piffa till allt.. säg till om du vill ha hjälp :)



Kramar

2011-04-05 @ 22:23:23
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0