Bullmamma.

En rolig sak är att när man blir gravid börjar man baka massor. När jag var gravid med Liam bakade jag minst tre gånger i veckan.
Denna graviditeten har jag bakat noll gånger. Räknar inte med tårtan på min födelsedag.
Och jag känner inget behov av att baka. Kanske för att jag vet att jag hade ätit upp allt samma kväll och dagen efter.

Behöver verkligen inte gå upp mer i vikt nu. Har gått upp allt som jag så duktigt gick ner i våras, och det var inte lite heller. Men så tänkter jag, skönt att jag iallafall gick ner innan jag blev gravid igen.

Till augusti ska jag ha gått ner allt igen och ännu mer.






Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag ställer upp som promenadsällskap!

2011-02-22 @ 15:23:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0