Skrytinlägg.

Japp. Detta blir ett skrytinlägg. Vi är dåliga på att berömma oss själva och får vi beröm säger man "Äsch..." och trycker ner sig själv i tankarna.
Sluta med det. Ta åt dig. Säg "Tack!" stolt och le. För det är vi värda.
Sedan tycker jag att vi är dåliga på att berömma. Vänner, bekanta, familj. Ge beröm. Det känns ju bra att få, så varför inte förgylla ett tillfälle för någon annan?

Jag tänker skryta med min fina familj. Marcus, Liam och bebisen som är på väg. Marcus familj och min familj. Man kunde inte haft det bättre. Jag menar verkligen allvar. Det går inte att få det bättre.
Sen har jag en vän, Alex. Hon är mer som en syster, så hon passar bäst in i familjesektionen för hon finns alltid. Oavsett vad.

Sen tänker jag skryta med att jag är duktig. Jag är en skitbra mamma till Liam. Jag har faktiskt klarat att vara gravid samtidigt. DET ni är inte det lättaste. När jag var gravid med Liam tänkte jag ofta "Tänk att redan ha ett barn att ta hand om OCH vara gravid". Nu har jag gjort det och det är jag riktigt stolt över.
Jag är stolt över att Liam är så fin som han är. Han är snäll, gosig och duktig.











Kommentarer
Postat av: Alex

<3

2011-02-24 @ 19:33:31
URL: http://Knoddensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0